خرید دستگاه کارتخوان سیار و شخصی

تفاوت کارتخوان S90 با S910

از نظر ظاهری دستگاه کارتخوان سیار S910 دارای سایز کوچک‌تر بوده و باطری ضعیف‌تری دارد. همچنین رول دستگاه کارتخوان سیار S910 کوچک تر از دستگاه کارتخوان سیار S90 می‌باشد.

خرید دستگاه کارتخوان S910 از فروشگاه ویراپوز میسر بوده و همچین می‌توانید جهت خرید دستگاه کارتخوان سیار S90 به صورت تلفنی و 24 ساعته با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مقایسه کارتخوان 7210 با 8210

همانطور که گفته شد فرق زیادی بین مدل 7210 و 8210 از برند نیوپوز نمی باشد. دستگاه کارتخوان 7210 از دستگاه کارتخوان 8210 جدید تر بوده و دارای قیمت بیشتری نسبت به رقیب هم برند خود می‌باشد. هر دو این دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه آنلاین ویراپوز موجود می‌باشد. جهت خرید هر کدام به قسمت مربوطه هر محصول مراجعه کرده یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

خرید و فروش دستگاه پوز سیار

اگر تا اینجا کار با ما همراه بودید نوبت آن رسیده تا با مبحث خرید و فروش دستگاه کارتخوان توسط فروشگاه اینترنتی ویراپوز (شرکت ویرا الکترونیک پرداخت) آشنا شوید. ما در امری تازه جهت رفاه حال مشتریان اقدام به خرید دستگاه کارتخوان یا تعویض آن‌ها با دستگاه های دیگر کرده‌ایم.

 اگر از دستگاه کارتخوان خود به هر دلیلی راضی نیستید یا نیاز شما را برطرف نمی‌سازد و به دنبال دستگاه کارتخوانی با کیفیت‌تر هستید کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید تا در خرید بهترین نوع دستگاه کارتخوان به شما مشاوره رایگان دهند.

 

راه اندازی اولیه دستگاه کارتخوان

 

راه اندازی اولیه دستگاه کارتخوان

بسیاری از همکاران ما پس از اینکه دستگاه کارتخوان را فروختند دیگر جواب خریدار را نمی‌دهند و نیاز‌های بعدی و پشتیبانی های لازم جهت فعال‌سازی دستگاه کارتخوان را انجام نمی‌دهند. سایت هایی زیادی قیمت های پایین‌تری نسبت به ما دارند ولی از قدیم گفتن هیچ ارزونی بی حکمت نیست.

اولا که این سایت‌ها مستقیم اقدام به فروش دستگاه کارتخوان یا محصولاتی از این قبیل نمی‌کنند و افرادی را به‌عنوان فروشنده در سایت استخدام می‌کنند که ممکن است هر کسی باشد. از دیگر دلایل ارزانی این دستگاه‌ها این است که فروشندگان دستگاه را خام برای شما ارسال میکنند و شما باید هزینه ای بین 300.000 تا 600.000 تومان صرف فعال‌سازی این دستگاه کنید.

فروش محصولات در سایت ویراپوز کاملا شفاف بوده و مشتری حق انتخاب خرید دستگاه با فعال‌سازی و بدون فعال‌سازی را دارد و ما به شما این تضمین را می‌دهیم که دستگاه‌های کارتخوان اصلی و اورجینال می‌باشد. همچنین مجموعه ویراپوز تمامی محصولات خود را یک سال گارانتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کرده تا خریدار با خیالی راحت خرید خود را انجام دهد.

 

به روز رسانی دستگاه کارتخوان

 

به روز رسانی دستگاه کارتخوان

اپلیکشن‌های دستگاه کارتخوان موجود در فروشگاه ویراپوز از آخرین نسخه موجود بهره‌مند می باشد و اگر پس از مدتی دستگاه شما نیاز به آپدیت و بروز‌رسانی پیدا کند و یا نیاز به ثبت مجدد از سامانه شاپرک باشد، مجموعه ویراپوز با کمال میل آماده انجام امور و نیاز شما خواهد بود. خرید دستگاه پوز از مجموعه ویراپوز توسط شما مشتری عزیز باعث افتخار ما خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *