تعمیر پرینتر کارتخوان سیار

عوامل خرابی پرینتر کارتخوان

پرینتر کارتخوان یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های دستگاه کارتخوان به حساب می آید که اشکال در هر بخشی از این قطعه باعث بروز مشکلاتی برای صاحبان کارتخوان می‌شود.

دلیل وجود پرینتر برای دستگاه کارتخوان این است که وقتی مشتری می‌خواهد مبلغی را از طریق دستگاه پرداخت کند، اگر پرینتر به درستی کار نکند رسید خرید مشتری چاپ نمی‌شود یا کمرنگ چاپ می‌شود. پس درست کار کردن پرینتر یکی از واجبات هر دستگاه کارتخوانی است. در پایین به مشکلاتی که ممکن است برای پرینتر دستگاه کارتخوان به وجود آید و روش‌های تعمیر پرینتر کارتخوان سیار اشاره می‌کنیم.

 

تعمیر پرینتر دستگاه کارتخوان سیار

 

چاپ کمرنگ پرینتر کارتخوان

اغلب افرادی که برای تعمیر پرینتر مراجعه می‌کنند از کمرنگ بودن رسید چاپی گلایه می‌کنند. دستگاه‌های کارتخوان از خود جوهری ندارند و از جوهر موجود در رول دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند. به همین دلیل باید توجه کرد که دو نوع رول پشت آبی و مشکی در بازار وجود دارد که رول‌های پشت آبی از کیفیت پایین‌تری برخوردار می‌باشند.

معمولا برای دستگاه کارتخوان S90 و دستگاه کارتخوان S910 از رول‌های پشت مشکی که دارای جوهر بیشتری هستند استفاده می‌شود که چاپ بهتری دارند. شما می‌توانید هم اکنون این نوع رول را در فروشگاه ویراپوز تهیه کنید. برای تهیه رول دستگاه کارتخوان اینجا را کلیک کنید.

کند بودن پرینتر دستگاه کارتخوان

گاهی اوقات ممکن است پرینتر دستگاه کارتخوان به دلایلی که گفته می‌شود کند کار کند که راه حل آن را هم خدمت‌تان می‌گوییم:

1- ممکن است کند بودن پرینتر دستگاه کارتخوان سیار یا ثابت بخاطر ضعیف بودن باتری باشد. توصیه میشود باتری را کامل به شارژ بزنید و مجدد امتحان کنید. اگر باتری دستگاه کارتخوان به درستی کار نمی‌کند باید به فکر باتری جدیدی برای دستگاه کارتخوان خود باشید که فروشگاه ویراپوز انواع باطری‌های اورجینال برای دستگاه‌های کارتخوان را در اختیار دارد.

2-دلیل دیگری که باعث کندی پرینتر می‌شود وجود گرد و غبار درون پرینتر است. برای حل این مشکل ابتدا یک دستمال کاغذی تمیز بردارید و کمی الکل از دور به آن بزنید به طوری دستمال کاغذی زیاد خیس نشود، سپس به آرامی پرینتر را تمیز کنید. توجه داشته باشید که دستمال را خیلی آرام و نرم روی پرینتر بکشید.

 

تعمیر پرینتر انواع کارتخوان

اگر با مطالعه این مطلب موفق به برطرف سازی مشکل پرینتر دستگاه کارتخوان خود نشدید به احتمال زیاد باید پرینتر را تعویض کنید. تعویض یا تعمیر پرینتر دستگاه کارتخوان سیار باید به دست متخصصان انجام شود زیرا تعویض پرینتر کار حساسی بوده و اگر خودتان دست به تعمیر آن بزنید یا به دست نابلدان بسپارید ممکن است بعد از گذشت مدتی دوباره همین مشکلات را تجربه کنید.

مشاورین ما به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی شما عزیزان هستند. جهت مشاوره رایگان در خصوص تعمیر پرینتر دستگاه کارتخوان با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

2.2/5 - (60 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *