آموزشگاه ویراپوز
همکاری در فروش با ویراپوز

اخذ نمایندگی فروش از ویراپوز

جهت اخذ نمایندگی فرم زیر را تکمیل کنید

گزینه هایی که با * مشخص شده اند ضروری اند و نباید خالی باشند.

اخذ نمایندگی فروش و کشلس

ویرا الکترونیک پرداخت (ویراپوز) معتبر ترین و بی رقیب ترین پلتفرم اینترنتی در زمینه فروش کش لس یا خودپرداز غیرنقدی است. ویراپوز مفتخر است از سراسر کشور نمایندگان و همکارانی حرفه ای برای فروش محصولات خود جذب کند و همکاری با شما همکاران حرفه ای و با سابقه باعث افتخار ماست. ویراپوز با حذف واسطه ها  باعث شده تا قیمت‌های ما دست اول باشد تا بهترین قیمت دست مشتری و همکاران محترم برسد و در این زمینه ویراپوز در سطح کشور بی همتاست.

 

اخذ نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان سیار

سایت ویراپوز در نظر دارد در پی تقاضای روز افزون دستگاه کارتخوان و ظرفیت ایجاد شده در این حوزه، اقدام به جذب همکاری در زمینه فروش دستگاه کارتخوان نماید.

از این رو علاقه مندان به فعالیت در زمینه فروش دستگاه کارتخوان با شماره های درج شده تماس بگیرند یا فرم قرارداده شده را تکمیل و برای ما ارسال کنند تا پس از بررسی های لازم با شما تماس گرفته شود. لازم به ذکر است فعالیت شرکت و همکاران در چهارچوب بانک مرکزی و قوانین داخلی شرکت می‌باشد.

بانک‌های طرف قرارداد

ویراپوز با بانک‌های کشاورزی، پاسارگاد، رفاه کارگران، صادرات، سپه، دی، گردشگری، مسکن، قرض الحسنه مهر ایران، شهر، توسعه تعاون، پست بانک، سینا، ایران زمین، تجارت، خاورمیانه، کارآفرین، آینده، سرمایه، اقتصاد نوین طرف قرارداد بوده و مستقیما زیر نظر بانک مرکزی و شاپرک می‌باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیک و زرین پال می‌باشد.

 

گارانتی

تمامی دستگاه‌های موجود در مجموعه ویراپوز دارای گارانتی نرم افزاری و سخت افزاری بوده و چناچه مشکلی برای هر یک از دستگاه‌ها بوجود آید، متخصصان ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد.

 

درآمد نمایندگان

نمایندگی از ویراپوز یک فرصت مالی جذاب است که به افراد امکان می‌دهد درآمد قابل توجهی کسب کنند. ویراپوز یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند است که در زمینه دستگاه های کش لس، کارتخوان و … کار میکند.

با شرکت در نمایندگی ویراپوز، شما می‌توانید محصولات و خدمات این وبسایت را به دیگران معرفی کنید و درآمد زایی کنید.

مزایای نمایندگی از ویراپوز عبارتند از:
1. درآمد پایدار: با فروش محصولات ویراپوز و ارائه خدمات مرتبط، می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید.
2. انعطاف‌پذیری زمانی: به عنوان یک نماینده، می‌توانید به صورت مستقل کار کنید و زمان کاری خود را براساس تمایلات و برنامه خود تنظیم کنید.
3. پشتیبانی فنی: به عنوان یک نماینده ویراپوز، شما از پشتیبانی فنی کامل ویراپوز برخوردار هستید. این به شما اطمینان می‌دهد که مشتریانتان در هر زمان نیاز به راهنمایی یا حل مشکل داشتند، می‌توانید به آن‌ها کمک کنید.
4. محصولات و خدمات حرفه‌ای: با تبلیغ و فروش محصولات ویراپوز، شما به مشتریانتان یک دستگاه آکبند و حرفه‌ای ارائه می‌دهید که امکانات و قابلیت‌های بسیاری برای مشتری و فراهم می‌کند.

در نهایت، نمایندگی از ویراپوز فرصتی مناسب برای کسب درآمد است و به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک کارآفرین فعالیت کنید و خدمات و محصولات مورد نیاز کسب‌وکارها و وبسایت‌ها را ارائه دهید.

همکاری در فروش دستگاه ATM

چرا ویراپوز

ویراپوز با سابقه بالا و کهنه کار این صنف، تمام دستگاه‌های مورد نیاز خود را مستقیما وارد میکند و واسطه‌ها را حذف کرده تا دستگاه کارتخوان با کمترین هزینه به دست مشتری برسد. پس اگر شما قصد همکاری با مجموعه ما را داشته باشید، باید دلگرم باشید که می‌توانید حداقل قیمت‌ها را از ما داشته باشید.

شرایط اعطای نمایندگی
  1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  2. دارای برخورد مناسب با مشتری و فن بیان قوی
  3. نداشتن سوء پیشینه
  4. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  5. عدم اعتیاد به مواد مخدر و برخورداری از سلامت روانی
  6. توانایی جذب پذیرنده و مشتری از روش‌های مختلف
  7. گواهی تعهد صحت اطلاعات نماینده

 

مزایای نماینده فروش
  1. 0 تا 100 پشتیبانی با ماست
  2. ارائه و راهنمایی در زمینه فروش مدرن
  3. دستیابی به قیمت‌های دست اول
  4. امکان استفاده از خدمات مجموعه از جمله ارسال پیامک و ارسال تبلیغات واتساپی و …
  5. استفاده از گارانتی مجموعه و فروش با خیال راحت

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

3.7/5 - (3 امتیاز)
شبکه های اجتماعی
کارشناس فروش
اطلاع رسانی تخفیفات
کارشناس فروش و تعمیرات
اطلاع رسانی تخفی
شبکه های اجتماعی
نماد اعتماد الکترونیک
نماد اعتماد زرین پال
سبد خرید

محصولات جدید کیوسک سفارش گیر

مناسب برای رستوران ها، کافی شاپ ها و مشاغلی که نیاز به دستگاه سفارش گیر دارند.

خرید کیسوک سفارش گیر

خانه