آموزش دریافت کد مالیاتی برای دستگاه کارتخوان

چگونه کارتخوان خود را در سازمان مالیاتی ثبت کنیم؟

دریافت کد مالیاتی برای کارتخوان

کد مالیاتی یکی از ملزومات دریافت و فعالسازی دستگاه پوز یا کارتخوان می باشد. از سال قبل طبق دستور سازمان مالیاتی هر دستگاه کارتخوانی که کد مالیاتی نداشته باشد قطع میشود. از این رو در این پست به شما آموزش دریافت کد مالیاتی برای دستگاه کارتخوان را خواهیم داد.

 

ثبت پرونده مالیاتی کارتخوان

اگر صاحب دستگاه کارتخوان هستید، حتما باید کد مالیاتی داشته باشید. صاحبانی که سال‌های پیش دستگاه کارتخوان خود را تهیه کرده اند نیازی به ثبت پرونده مالیاتی نداشتند ولی از سال 1399 دستگاه پوزهایی که کد مالیاتی نداشتند قطع شدند یا در حال قطع شدن هستند.

برای فهمیدن اینکه آیا دستگاه کارتخوان شما به خاطر مالیات قطع شده است یا خیر، باید به کارتخوان خود مراجعه کنید. اگر کارتخوان بخاطر مالیات قطع شده باشد خطای پذیرنده نامعتبر است می‌دهد که قبلا راجب این خطا مفصل صحبت کردیم.

 

جهت رفع خطای پذیرنده نامعتبر در کارتخوان این پست را مشاهده کنید

کارتخوان بدون مالیات

خیلی از همکاران و افرادی که در زمینه فروش دستگاه کارتخوان کار می‌کنند، قول فعال سازی دستگاه کارتخوان بدون مالیات را به مشتری می‌دهند که باید گفت که هیچ دستگاه کارتخوانی بدون دریافت کد مالیاتی فعال نمی‌شود و کار افرادی که قول‌هایی از این قبیل به مشتری می‌دهند غیرقانونی و جرم است.

 

دریافت مجدد کد رهگیری مالیاتی

برای افرادی که قبلا کد مالیاتی داشته‌اند و به دلایلی از قبیل عدم الصاق کد رهگیری مالیاتی به حساب کارتخوان، ناقص بودن پرونده مالیاتی و… دستگاه کارتخوان‌شان قطع شده است، میتوان مجدد کد مالیاتی گرفت. برای این امر کافیست ویدیو بالا را مشاهده کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *