آموزش گرفتن گزارش تراکنش دستگاه پوز S910

آموزش گرفتن گزارش تراکنش دستگاه پوز S910

آموزش گرفتن گزارش تراکنش دستگاه پوز S910

در راستای خدمت رسانی به شما کاربران سایت ویراپوز مقاله ای آموزشی تهیه کرده ایم تا شما عزیزان به تنهایی قادر به حل مشکلات جزئی کارتخوان خود باشید.

 

نحوه گرفتن گزارشات ریز تراکنش با انواع دستگاه های کارتخوان

با الکترونیکی شدن پول بالای 90 درصد مشاغل و کسب و کار ها دارای ریدر و یا دستگاه کارتخوان میباشند که انواع مختلفی از جمله دستگاه پوز S910 در بازار ایران موجود میباشد. اگر شما از دستگاه کارتخوان سیار و یا ثابت استفاده میکنید و تعداد تراکنش های زیادی دارید ممکن است که در انتهای روز کاری نیاز داشته باشید تا لیستی از ریز تراکنش ها را مورد برسی قرار دهید پس با ما در مقاله آموزش گرفتن گزارش تراکنش دستگاه پوز S910 همراه باشید.

گزارش گیری در اکثر دستگاه های کارتخوان به یک شکل انجام میشود با این تفاوت که ممکن است در دستگاه x گزینه گزارشات 2 باشد و در دستگاه y گزینه 3 باشد، نمونه ای که برای شما تهیه کرده ایم دستگاه پکس S910  با اپلیکیشن (ایران کیش) میباشد که شما با یادگیری این مدل کارتخوان از تمامی دستگاه های کارتخوان میتوانید گزینه ریز تراکنش دریافت کنید.

مراحل گرفتن ریز تراکنش دستگاه پوز

1.دستگاه کارتخوان را روشن کنید.

2.اگر دستگاه کارتخوان شما سیار است حتما چک کنید ک سیمکارت دارای اعتبار و یا اینترنت کافی باشد، اگه دستگاه کارتخوان شما از نوع ثابت است از متصل بودن به لَن و یا سیم تلفن مطمئن شوید.

3.وارد منو شده

4.وارد گزینه پذیرنده شوید

5.گزینه گزارشات را انتخاب کنید

6.رمز 0000 را وارد کنید (این رمز مختص اپلیکیشن ایران کیش میباشد)

7.حال میتوانید گزارشات تراکنش های خود را بر اساس تاریخ و یا تعداد دریافت کنید.

 

نکات دستگاه کارتخوان S910

در نظر داشته باشید که اگر رمز پذیرنده را بیش از 3 بار به اشتباه وارد نمایید مسدود خواهد شد، در صورت بروز این مشکل و یا سایر مشکلاتی که برای دستگاه های کارتخوان های شما پیش آمده است میتوانید با مجموعه ویرا پوز در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات کارتخوان شما به دست تکنسین هایه مجموعه ما حل شود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *