آموزش قرار دادن سیم کارت در دستگاه کارتخوان سیار

آموزش قرار دادن سیم کارت در دستگاه کارتخوان سیار

در این مقاله، آموزش قرار دادن سیم کارت در دستگاه پوز سیار، برای کاربران سایت ویراپوز آموزشی فراهم نموده‌ایم که دارندگان دستگاه کارتخوان به راحتی بتوانند مشکلات جزئی و پیش‌پا افتاده را با مطالعه این مقاله به راحتی حل نمایند. اغلب دستگاه‌های کارتخوان سیار دارای دو محل قرارگیری سیم‌کارت می‌باشند، که فقط یکی از آن اسلات‌ها جهت استفاده از سیم‌کارت‌های داخل ایران می‌باشد.

کافیست کمی بیشتر دقت کنید متوجه می‌شوید که در بالای یکی از این پورت‌های سیم‌کارت sim و بالای دیگری sam نوشته شده که فقط پورت sim داخل کشور ما قابل استفاده می‌باشد. البته دستگاه‌هایی هستند که دارای سه و یا چهار پورت سیم‌کارت می‌باشند که از این رو کاربران دستگاه پوز سیار باید در نظر داشته باشند که فقط پورتی که بالای آن sim نوشته شده قابل استفاده می‌باشد.

دستگاه کارتخوان دو سیم کارت

در این میان کارتخوان‌های سیاری هستند که از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی میکنند و جالب است بدانید که هر دو این پین های سیمکارت از نوع sim میباشد.

معدود دستگاه‌هایی مانند دستگاه پوز وریفون 680 دو سیم این قابلیت را دارا می‌باشند و عملکرد دستگاه بدین گونه میباشد که شما دو سیم‌کارت از دو شرکت مختلف درون دستگاه خود قرار می‌دهید و دستگاه به صورت هوشمند هرکدام از سیم‌کارت ها که در محل کسب شما آنتن‌دهی بهتری داشته باشد، به صورت خودکار روی همان سیم‌کارت سوییچ می‌شود.

این امر در مناطقی که آنتن دهی سیم‌کارت ضعیف است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد به این دلیل که هرچه آنتن‌دهی دستگاه کارتخوان سیار شما قوی‌تر باشد کاربر سرعت بالاتری را تجربه خواهد کرد.

 

نکات مهم در قرار دادن سیم‌کارت داخل کارتخوان سیار

  • سیمکارتی که داخل دستگاه خود قرار می‌دهید پانچ نشده باشد و با پوکه کامل باشد.
  • سیمکارت حتما دارای اینترنت و یا شارژ کافی باشد.

با رعایت این موارد دستگاه کارتخوان سیار شما بهترین عملکرد خود را خواهد داشت از این رو پیشنهاد می‌شود تمامی موارد ذکر شده را با دقت تمام دنبال کنید. در زمینه خرید دستگاه کارتخوان هر سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ویراپوز در ارتباط باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

5/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه در “آموزش قرار دادن سیم کارت در دستگاه کارتخوان سیار

  1. ابراهیم گفت:

    سلام دستگاه پکس s910رنگی وقتی تو شارژه علامت شارژ باطری از اول خط تا انتها مدام در حرکته حتی اگه ۳ ساعت تو شارژ باشه چه در حالت خاموش یا روشن تکمیل باطریو ولتاژ نشون نمیده ولی وقتی شارژ جدا بشه باطری کامل سبز از مدل دستگاس یا مشگل چیزی داره اپ پاسارگاد روشه حدود ۷ساعتم بیشتر شارژ نگه نمیداره ظاهر باطری سالمه شارژر ۱امپر وسالم مشکل میتونه از سوکت شارژ باشه یا کلا همینطوره ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *