آموزش قرار دادن رول دستگاه کارتخوان سیار Pax S910 mini

آموزش قرار دادن رول دستگاه S910 mini

آموزش نحوه درست قرار دادن رول در دستگاه Pax S910

در این مطلب به نحوه قرار گیری کاغذ (رول) درون دستگاه کارتخوان سیار Pax S910 مینی میپردازیم. همچنین قصد داریم در آموزشگاه ویراپوز تمامی مطالب با نحوه کارکرد یا تعمیرات دستگاه پوز سیار و ثابت را به شما عزیزان آموزش دهیم پس در ادامه با نحوه درست قرار دادن رول در دستگاه Pax S910 با ما همراه باشید.

 

رول دستگاه S910 mini

هر دستگاهی برای شروع به کار و آماده شدن جهت کارت کشیدن به رول کاغذ جهت پرینت حساب، رسید خرید مشتری و … نیاز دارد. رول ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که در صورت نیاز به هر کدام میتوانید از فروشگاه ویراپوز به صورت آنلاین یا تماس با پشتیبانان و کارشناسان به صورت حضوری یا تلفنی خریداری کنید.

سایز رول دستگاه S910  mini

برای جایگذاری درست رول در دستگاه S910 mini حتما باید از نوع ۹ متری برای این مدل استفاده شود، زیرا ابعاد دستگاه کوچک بوده و سایر رول ها با قطر بزرگ تر برای این دستگاه مناسب نیستند پس حتما در انتخاب رول خود دقت لازم را داشته باشید. همچنین اگر در تشخیص سایز رول ها دچار اشتباه میشوید و نمیتوانید تفاوت آنها را از یکدیگر تشخیص دهید میتوانید با شماره های 09124019467 – 09907642913 به صورت 24 ساعته جهت مشاوره تماس بگیرید.

 

تفاوت رول ۹ متری با ۲۵ متری

رول دستگاه پوز

قرار دادن رول در دستگاه S910 mini

جهت جایگذاری رول برای این دستگاه، با کشیدن ضامن یا نگهدارنده درب پرینتر باز میشود و رول را به صورتی که طرف سفید آن رو به روی خودتان قرار گیرد (طبق آموزشی که در پایین قرار داده شده) داخل دستگاه کارتخوان خود قرار دهید سپس درب پرینتر را به آرامی بسته به طوری که آسیبی به دستگاه وارد نشود، سپس دستگاه کارتخوان سیار خود را روشن کرده و حالا آماده استفاده میباشد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *