خرید عمده دستگاه کارتخوان

جهت مشاوره تلفنی رایگان می توانید با شماره 09124019467 تماس بگیرید

جهت مشاوره خرید عمده دستگاه کارتخوان فرم زیر را تکمیل کنید
آنچه در این مطلب میخوانید

خرید عمده دستگاه کارتخوان سیار

ویراپوز، به درخواست مکرر شما مشتریان گرامی و جهت رفاه حال مشتریان و سهولت خرید عمده دستگاه کارتخوان با بهترین قیمت در بازار، مفتخر است در خدمتی جدید امکان خرید دستگاه کارتخوان به صورت عمده را فراهم کند. از این رو دو دستگاه کارتخوان سیار G2 و دستگاه کارتخوان سیار 7210 به صورت عمده آماده تحویل می‌باشد.

 

خرید عمده دستگاه کارتخوان 7210

 

خرید عمده دستگاه کارتخوان سیار 7210

دستگاه کارتخوان سیار 7210 یکی از بهترین دستگاه کارتخوان‌های موجود در کشور می‌باشد که از برند نیوپوز است و طرفداران خاص خودش را دارد.

این دستگاه هم به صورت تک و هم به صورت عمده در فروشگاه آنلاین ویراپوز موجود می‌باشد که بسته به نیازی که دارید می‌توانید هر کدام را تهیه کنید. خرید عمده این دستگاه کارتخوان در پارت‌های مختلف عرضه خواهد شد. جهت خرید عمده دستگاه کارتخوان سیار 7210 کافیست فرمی که در زیر برای شما قرارداده شده را تکمیل کنید یا با شماره‌های مندرج جهت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

 

خرید عمده دستگاه کارتخوان 7210

خرید عمده دستگاه کارتخوان سیار G2

ویراپوز، مرجع خرید دستگاه کارتخوان، همواره در راستای پیشرفت در ارائه خدمات به مشتری و پشتیبانی قوی تلاش می‌کند.

در سری خدماتی جدیدی که ارائه کردیم می‌توان به امکان خرید عمده دستگاه کارتخوان G2 پرداخت. خرید عمده این دستگاه در پارت های مختلف عرضه خواهد شد. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های موجود در کشور است که امکان خرید عمده این دستگاه با پایین قیمت ممکن فراهم شده است تا دست دلالان کوتاه شده و مشتری بدون واسطه از ما خرید کند.

این دستگاه کارتخوان را هم اکنون میتوانید بصورت تک و عمده از سایت ویراپوز خریداری نمایید. جهت خرید تک کافیست بر روی بنر پایین کلیک کرده تا به صفحه اصلی این محصول هدایت شوید و برای خرید عمده میتوانید فرم انتهای صفحه را پر کرده و یا با ما تماس بگیرید.

بخشی از محصولات ما

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از 1 تا 5 امتیار بدهید و نظر خود را ثبت کنید

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه در “خرید عمده دستگاه کارتخوان

  1. عظیمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    آقای فروشنده و یا خانوم ؛نمایندگی دادن به اون میگن که از طرف چک بگیرن استعلام بکنن و ببینن تا حساب کتاب طرف مشکلی نداشته باشه .ور میدارن بهش مثلا 50 تا امانی نه با قیمت روز بازار .قیمت پایین تایید شده که قراره از اون پول پس بده.که نماینده بتونه جلوی این یکی فروشنده ها به قول شما دلالان خودی نشون بده . شما وقتی به طرف میفروشی و پولشو اول میگیرین این قانونه کدوم شهره که بهش میگن نمایندگی ؟؟؟
    بعده اینکه قرار داد بسته شد باید مبلغ 50 تا دستگاهو امانی دادم حداقل در یک ماه باید باید بفروشی و تسویه بکنین و اگه نفروختی باشی هم باید تسویه بکنین . اگه نماینده گفت نه هنوز پول ندارم الان چک صیادی که اول قرار داد گرفتین میره اجرا با ضرر و زیان . به این میگن بله من مثلا به یک شرکت نمایندگی دادم .و اول از همه هم 50 تارو میگن باید حداقل 10 تا دستگاه تسویه کنی تا منم دستگاه بدم . خسته نباشید با تشکر .عظیمی هستم از تبریز

  2. مصطفی عین لو گفت:

    سلام
    نمایندگی برای فروش در شهر قم میدین

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام عرض ادب
      بله فرم مربوطه به پنل همکاران را در سایت پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *